It’s time

Voor het eind van het jaar toch nog een
“fatsoenlijk afscheidslog”…….

Webbies zoals jullie wel gemerkt zullen hebben ben ik nauwelijks nog in weblogland aanwezig. Dit komt voor het grootste deel door de onwijs gave baan die ik sinds afgelopen zomer heb. Een baan waarin ik me helemaal kan vinden maar die wel veel uren vraagt.
Een baan die me ook vóór weblog gaat…….

Toch wil ik jullie graag nog bedanken voor alle aandacht en alle leuke reacties die ik van jullie mocht ontvangen. Ik wens iedereen heel veel geluk en gezondheid en wie weet pak ik hier “de draad” ooit nog weer eens op…..

We’ve travelled a long, long time together
And there have been a lot of good things on the way
But now it’s almost time for leaving
And the things I feel inside are very hard to say

But it’s time for moving on, my friend;
Hold back all the tears and sorrow
It finally is time to go our separate ways

And I want to wish you well, my friend
As we search for new tomorrows
Go as you must, but please
Don’t forget the yesterdays

Liefs,
beuzeblaadje
XXX

20 thoughts on “It’s time

  1. Bloggen moet leuk zijn en niet een moeten. Daarom heb je groot gelijk dat je gaat stoppen. Ik wens je alle succes toe in je baan! Hopelijk is er nog wel tijd voor je om te genieten van ‘de blaadjes’!

  2. Het gaat je goed, ik heb hier vaak genoten van mooie dingen. Misschien komt er weer een tijd dat je er meer tijd voor hebt. Dan kom ik graag weer terug.

    Love As Always
    Di Mario

  3. Je laatste log is weer een toppertje Beuzs en het is fijn te lezen dat het goed met je gaat.
    Ben blij dat ik je heb leren kennen via je logs
    Wens je het allerbeste en heel veel geluk.
    Big hug
    Het ga je goed
    Liefs XXX

  4. Eindelijk weer een levensteken! Vroeger zeiden ze al: werk gaat voor het meisje. Dat je je nu helemaal op je nieuwe job stort is helemaal te begrijpen. Ik wens je heel veel succes en bedankt voor al de leuke logjes die je hebt geplaast. Het ga je goed!
    (En misschien toch nog eens een wandeling door Leiden!?

  5. Daar was je dus druk mee. Ik weet wat het is om een job te hebben waar je je helemaal in kunt vinden. Maar blijf toch denken aan jezelf.
    In ieder geval fijn om weer even iets van je te zien én te lezen.
    Ik wens je heel veel goeds voor de toekomst Beuz met name een goede gezondheid want die is onbetaalbaar.
    De dank is wederzijds ik genoot van je foto’s én je teksten.
    Wie weet ‘tot blogs’
    groetjes Ada

  6. Hoewel ik blij ben dat het zo goed met je gaat en dat je een leuke baan gevonden hebt, vind ik het toch erg jammer dat je stopt met bloggen. Het zij zo. Ik wil je bedanken voor al die mooie bijdrages die je geleverd hebt op het www. Ik ben blij dat ik je heb leren kennen. Veel geluk in je verdere leven en misschien tot ooit! xxxAnnettexxx

  7. hoi Beuske.
    jawel hé, het is een mooie tijd geweest, ik denk dat ook weleens….
    zal ik er mee stoppen?? en je weet als dat zaadje eenmaal ligt schiet het een keer wortel:-)
    maar nu nog niet,

    We hebben het fijn gehad hé, je wa seen leuke webbie, ik heb altijd genoten van je reacties, en je bijdrage aan weblog, door jou was loggen mede leuk,

    afscheid nemen \ik ben er niet goed in, het doet altijd pijn, maar ook die pijn zegt dat het goed was.

    Beuske,
    een blogger gaat nooit zómaar hélemaal weg…

    ineens, wanneer je het niet verwacht, is daar weer een blog:-)

    ruim het niet op, maar bewaar het als naslagwerk,
    een mooi levensboek, war we allemaal een beetje aan bij hebben gerdagen,

    dag beussie,
    hou je goe,
    heb het fijn.

    xxx

  8. Hallo Beus,
    Had hier tussendoor al vaak gekeken of je weer begonnen was.
    Maar snap heel goed dat het niet te combineren is, een baan en bloggen.
    Fijn dat je een baan hebt gevonden waar je het naar je zin hebt, leuk joh !!
    En zeker in deze tijd.
    Hebben elkaar een paar keer mogen ontmoeten en was reuze gezellig.
    Als er ooit weer een weblogmeeting komt hoop ik dat je toch weer van de partij bent.
    Wens je alle geluk en een goede gezondheid in de toekomst voor jou en je gezin.
    Het ga je goed.
    Lieve groetjes xxx
    Tiny en ook van Mans.

    Wat zie jij er goed uit op de foto zeg, toppie !

  9. Wat is het een opluchting Beus om te horen, dat de oorzaak van deze stilte ligt in die mieterse baan van je.
    Ja, natuurlijk had je wat van je moeten laten horen, maar dat is wederzijds.
    Ik wil ook van alles, maar bij mij komt het er ook vaak niet van en ik ben nog wel met pensioen!!!!
    Je hoeft je dus niet te verontschuldigen, hoor.
    Ik ben blij, dat je nog wel tijd vindt om van de schitterende natuur te genieten, dat bewijst deze log 🙂
    Denk maar niet, dat je met dit afscheidslog van me af bent *lol*
    Och…ik weet zeker, dat we elkaar in het nieuwe jaar weer de oren van de kop kletsen 🙂
    Ik beloof je….daar zal ik voor zorgen 🙂
    Verder alles goed in Enter?
    Doe kalm aan, want je hebt een drukke tijd voor de boeg.
    Fijne Sinterklaasavond!
    Liefs, Ria.

  10. Nu begrijp ik waarom je al die tijd niets hebt laten horen en je nooit hebt gereageerd op mijn laatste mail, ach meid ik ben vooral heel blij dat je het zo naar de zin hebt in je nieuwe baan! Enne….zusjes raak je natuurlijk nooit kwijt hè, die blijven altijd met elkaar verbonden dus we spreken in het nieuwe jaar gewoon weer met ons drietjes af toch?! je hoort nog van me, zeker weten!

    Liefs van Ank

  11. Fijn dat je een baan gevonden hebt, waar je heel veel plezier in hebt. En ja dan kan bloggen teveel worden en het moet geen moeten worden. Je hebt een mooi afscheidslog gemaakt.
    En wie weet kom je nog weer eens terug….
    Ik vond het in elk geval leuk om steeds jouw logs te lezen.
    Tot slot wens ik je alle goeds in je werk en je gezin.
    Groetjes uit Tilburg.

  12. Dag,

    Ik ontdek nu het prachtige blogje
    van iemand die er mee stopt.
    Heel spijtig…

    Ik wens je mooie dagen….

    Als maanlicht zwierf je
    door de wouden van mijn geest
    De tijdwind voerde ze mee
    die prachtige beelden van jou
    Even rustte ik in hun schaduw …

  13. Wat gezellig weer eens iets van je te vernemen.
    Gaat alles zoals je dacht dat het zou gaan !?!? dat hoop ik van harte.
    groetjes

Geef een reactie

