Amsterdamse Waterleidingduinen (AWD)1

We waren dus op weg naar Schagen 🙂 waar we

overnachtten in een hotelkamer met dit uitzicht

wat er ’s avonds trouwens zo uit zag

Na een goed ontbijt en een uurtje rijden was het

de volgende dag dan eindelijk zo ver:

Een wandeling door de

Amsterdamse Waterleidingduinen

Van *Malou* hadden we de nodige tips en een

uitgebreide route gekregen voor

een schitterende wandeling

Al snel kwamen we de eerste

herten en reeën tegen

Tja………. dan raak je niet

uitgefliepst……..

Soms waren ze zo één met de natuur

dat je ze nauwelijks opmerkte

Wat een rust, wat een ruimte,

wat een ongelooflijk mooi gebied!

14 thoughts on “Amsterdamse Waterleidingduinen (AWD)1

  1. Wat prachtig, daar wil ik ook zo graag nog eens naar toe maar dat is met openbaar vervoer zo lastig te doen van hieruit.
    Het uitzicht vanuit jullie hotelkamer ook niet slecht trouwens!
    Leuk om weer eens wat van je te vernemen!!!!
    groetjesssssssss!

  2. Mooi he Beus !!
    Een pracht gebied met inderdaad een hoop herten in alle maten.
    Ik zie geen ree maar je blog heeft nummer 1 dus ik neem aan dat er jog wel een zal volgen.
    Wij waren er vandaag even .

  3. wat een fantastisch gevoel moet dat zijn geweest beuske,
    geweldig om herten tegen te komen en dan meteen zóveel!! het is geweldig,

    zwaaaaaaar onder de indruk logje verlaat: -)

    xxx

  4. Het uitzicht vanuit jullie hotelkamer was niet bepaald slecht. Zo eindigt en begint je dag al prima!
    De Amsterdamse Waterleidingduinen is een prachtig gebied om te wandelen. Geweldig mooi dat je zoveel reeën hebt gezien en hebt kunnen fotograferen! Als je die gezien hebt, kan je dag al helemaal niet meer stuk.

  5. Wauw…. wat een genieteryje.
    Eerst het mooie Hotelleke, met een prachtig uitzicht, kan ni stuk.
    Lekker smikkelen en dan op pad….geweldig.
    dag dag lieve zongroetjes.

  6. Wat een belevenis en dan te bedeken dat wij daar vroeger vlakbij woonden en er alleen heengingen om naar het strand te komen en in het najaar bramen te plukken. Ik kan me ook niet herinneren dat er herten liepen….. :-O
    Het lijkt me geweldig deze dieren zo dichtbij te zien én de gelegenheid krijgen ze te fotograferen.
    Zeer vingertje aan het einde van de wandeling 😉 dan was het goed toeven in jullie onderkomen.
    Gezelig dat je er weer bent.

  7. Zoveel herten zie je niet vaak bij elkaar, hé? Mijn zus is er pas geleden ook geweest en was er helemaal lyrisch over. Een prachtig stukje Nederland, schitterend gefotografeerd door jou!

  8. ik heb eerst even gegoogeld om te zien waar Schagen überhaupt ligt.
    Een heel stuk uit de richting he? Waren de herten en reeén in een hertenkamp
    of liepen ze in de vrije wildbaan?
    In ieder geval een mooie wandeling.
    Groetjes

  9. Schijnt daar vol te zitten met herten en reeën. Prachtige foto’s en dat is genieten als je dit ziet, maar ik heb zo af en toe hier ook wel eens geluk.
    Groetjes.
    OT Goeie fietsbanden, dus anti-lekbanden, gaan met een beetje geluk wel 10.000 kilomter mee. Dat ondervond ik met mijn laatste banden op de racefiets, die ook zoveel meegingen, maar op een gegeven moet je zeker achter wel een bandje vervangen! Ik had nog maar ca. 2500 km gefietst op de stadsfiets en al 2 x achter lek gereden. Koop je een best dure fiets blijken er van die gewone flutbanden op te zitten. Dus niks met anti-lek ofwel kevlar. Nu achter maar een dure van 36 euro op laten leggen. Dus als ik jou was zou ik zeker achter, waar je met je volle gewicht op zit, wel een nieuwe goeie, dus dure (!) buitenband op laten leggen.

  10. Je had een mooi uitzicht vanuit het hotel. Ik heb er al vaker foto’s van gezien.
    prachtig gebied , dat laat je weer zien.
    Ga eigenlijk nooit die kant op. Mooi al die herten.
    Je zal een prachtig weekend hebben gehad en mooi weer zo te zien voor een wandeling.
    groetjes en fijne vrijdag !

  11. Beus…ik was er vandaag met Ank en we hebben een super mooie dag gehad.
    Ook wij hebben heel veel herten gezien..geweldige ervaring!
    Je blijft fliepsen, hè?
    We moeten beslist nog eens terug….we willen ook Reintje de Vos nog kieken 😉
    Groetjessss…Ria.

Geef een reactie

